مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 14:132019-09-18فرهنگي

جدیدترین آمار فروش گیشه تابستانی سینما / صدای مارو بشنوید


جدیدترین آمار فروش فیلمهای سینمایی روی پرده کشور در شهریورماه نشان می دهد که فیلمهای سینمایی دراین ماه فروشی نزدیک به 9 میلیارد داشتند، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این رقم بیش از 12 و نیم میلیارد تومان بوده است.

- جدیدترین آمار فروش گیشه تابستانی سینما / صدای مارو بشنوید جدیدترین آمار فروش فیلمهای سینمایی روی پرده کشور در شهریورماه نشان می دهد که فیلمهای سینمایی دراین ماه فروشی نزدیک به 9 میلیارد داشتند، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این رقم بیش از 12 و نیم میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس آمار فروش و اطلاعاتی که در سامانه فروش سینمای ایران قرار دارد، فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان به کارگردانی جمشید محمودی که روایتی از یک خانواده افغان مهاجر در تهران است و از 22 شهریورماه نمایش خود را آغاز کرده، تا امروز 89 میلیون تومان فروش کرده است و حدود هشت هزار نفر مخاطب، آن را در 41 سینما تماشا کردند.

فیلم سینمایی برمودا ساخته رهبر قنبری که از 6 شهریورماه روی پرده رفته است با درون مایه ای کمدی پس از گذشت حدود سه هفته با سه هزار مخاطب، حدود 31 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم سینمایی اکنون در 24 سینما نمایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش گیشه تابستانی سینما / صدای مارو بشنوید

جدیدترین آمار فروش گیشه تابستانی سینما / صدای مارو بشنوید