مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 12:482019-09-18اجتماعي

آلایندگی کارخانه کاغذسازی، زاینده رود را تهدید می کند


رییس گروه کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به آلودگی یک کارخانه کاغذسازی در زاینده رود و تاثیر آن بر آب شرب، گفت: اداره کل محیط زیست در خصوص آلایندگی این کارخانه کاغذسازی در منطقه لنجانات به مراجع قضایی شکایت کرده است.

- نیاز وحدت پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص ورود آلودگی یکی از کارخانه های کاغذسازی اصفهان به زاینده رود و آب شرب، اظهار کرد: سازمان محیط زیست متولی برخورد قانونی با این کارخانه که در محدوده منطقه لنجان قرار دارد، است؛ اما آب منطقه ای به صورت هشداری گزارش آلودگی آن را به مراجع مختلف اعلام کرده است.

وی در خصوص ورود آلودگی این کارخانه به آب شرب، توضیح داد: آلودگی این کارخانه به صورت غیرمستقیم بر آب شرب اثر می گذارد، چراکه چاه های فلمن در پایین دست قرار دارند و زمانی که آلودگی وارد آب زاینده رود می شود به صورت غیرمستقیم از طریق چاه های فلمن بر آب شرب اصفهان اثر می گذارد.

رییس گروه کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به برخورد آب منطقه ای و دیگر دستگاه ها با این کارخانه، گفت: بحث آلودگی ها طبق ماده 46 قانون توزیع عادلانه آب بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است، اما شرکت آب منطقه ای در زمینه این کارخانه کاغذسازی که کنتور هوشمند بر روی چاه آن نصب شده، اگر اضافه برداشتی داشته باشد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی کارخانه کاغذسازی، زاینده رود را تهدید می کند

آلایندگی کارخانه کاغذسازی، زاینده رود را تهدید می کند