مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:432019-09-18اجتماعي

کاهش تخلفات و حوادث سرویس مدارس در پایتخت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش حوادث مربوط به سرویس مدارس در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در کارگاه آموزشی رانندگان سرویس های مدارس که روز چهارشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین اولویت ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تدبیر سردار رحیمی مسئله آموزش است چرا که معتقدیم اگر آموزش به خوبی صورت بگیرد از بسیاری از جرایم و تخلفات جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه آموزش در حوزه ترافیکی و راهنمایی و رانندگی بسیار مهم است، گفت: معتقدیم که با آموزش می توان از وقوع تصادفات و تخلفات بسیاری جلوگیری کرد کما اینکه خوشبختانه با آموزش هایی که در سال های گذشته برای رانندگان سرویس های مدارس داشتیم تخلفات و به خصوص حوادث در حوزه سرویس مدارس کاهش داشته است.

مهماندار با بیان اینکه علاوه بر پلیس، خانواده ها، مدیران مدارس و رانندگان سرویس ها نیز در برقراری ایمنی دانش آموزان نقش دارند، گفت: رانندگان سرویس های مدارس باید با رانندگی ایمن به سلامت دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کارگاه آموزشی امروز قرار است به حدود 12 هزار راننده سرویس مدارس اعم از رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی آموزش های لازم ارائه شود تا برچسب سرویس مدرسه را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تخلفات و حوادث سرویس مدارس در پایتخت

کاهش تخلفات و حوادث سرویس مدارس در پایتخت