مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-18سياسي

اعلام جزییات یک تفاهم نامه جدید در موزه سینما


تفاهم نامه ای مشترک میان موزه سینمای ایران و ستاد گردشگری شهرداری تهران با موضوع سینما روز گذشته سه شنبه 26 شهریور به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ابتدای این دیدار مدیرعامل موزه سینما ضمن خوشامدگویی، گفت: شهرداری تهران و زیرمجموعه های آن به عنوان نهادی فرهنگی- اجتماعی توانمند و گسترده می توانند همکاری و بهره برداری بیشتری از موزه سینما داشته باشد زیرا موزه سینما شاخصه هایی دارد که برای گردشگران داخلی و خارجی جذاب است.

وی با بیان اینکه موزه سینما نسبت به فعالیت هایی که ارائه میدهد یا به صورت مشارکتی اجرا می کند، نگاه تجاری و اقتصادی ندارد، افزود: هدف اصلی این است که تمامی ظرفیتهای این گنجینه تاریخی و سالنهای سینمای آن در اختیار شهروندان و مخصوصا جوانان علاقمند به سینما قرار گیرد.

عباسی در ادامه پیشنهاد داد: می توانیم به صورت مشترک جشنواره ای تحت عنوان جشنواره فیلم گردشگری شهر تهران به صورت عمومی برای شهروندان و بصورت تخصصی برای فیلمسازان سینمای مستند و کوتاه در موزه برگزار کنیم.

همچنین تور سینماگردی از سینماهای لاله زار و تهران قدیم با حضور پیشکسوتان سینما به سمت موزه سینما داشته باشیم تا بدین وسیله ارتباطشان با مردم نزدیکتر شود و برای مخاطب جذاب ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات یک تفاهم نامه جدید در موزه سینما

اعلام جزییات یک تفاهم نامه جدید در موزه سینما