مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-18سياسي

توقیف اموال همسر عمر البشیر و 37 تن از اعضای نظام سابق


سازمان زیرو فساد از مصادره اموال و دارایی های همسر عمر البشیر، رییس جمهور برکنارشده سودان و اعضای خانواده او و همچنین اموال متعلق به 37 تن از شخصیت های نظام سابق خبر داد.

- سازمان "زیرو فساد" از مصادره اموال و دارایی های همسر عمر البشیر، رییس جمهور برکنارشده سودان و اعضای خانواده او و همچنین اموال متعلق به 37 تن از شخصیت های نظام سابق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، سازمان مردمی زیرو فساد اعلام کرد: محاکمه شخصیت های نظام سابق که در جنایت های فساد دست داشته اند، ظرف روزهای آتی آغاز خواهد شد.

این سازمان همچنین اعلام کرد: اموال و دارایی های وداد بابکر، همسر عمر البشیر و اعضای خانواده او و همچنین اموال متعلق به 37 تن از شخصیت های نظام سابق مصادره شده است.

در همین راستا، المثنی ابو عیسی، سخنگوی سازمان زیرو فساد خاطرنشان کرد که 71 پرونده مربوط به فساد را به دادگاه ارجاع داده است.

ابوعیسی درخصوص عبدالرحمان الخضر، رییس بخش سیاسی حزب کنگره مردمی سودان که در اوایل ماه جاری میلادی به خارج از کشور فرار کرده است، تصریح کرد: وی در خارطوم مرتکب فساد شده است و اقدامات لازم برای احضار وی از هر مکانی که در حال حاضر در آنجا اقامت دارد، اتخاذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف اموال همسر عمر البشیر و 37 تن از اعضای نظام سابق

توقیف اموال همسر عمر البشیر و 37 تن از اعضای نظام سابق