مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:332019-09-18سياسي

پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند


رییس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن ابراز خوش بینی نسبت به شانس دموکرات ها در انتخابات 2020 پیش بینی کرد که حزب دموکرات کنترل خود بر مجلس نمایندگان را حفظ خواهد کرد؛ - ریاست جمهوری را پس خواهد گرفت و وضعیت سنا را نیز تغییر خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی گفت: اگر پیش بینی های من درست از آب درآید دموکرات ها اکثریت را در سال 2021 میلادی در اختیار خواهند داشت تا قانون خدمات درمانی مقرون به صرفه را تقویت کند؛ قانونی که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و رهبران جمهوری خواه سال ها است که برای منحل کردن آن مبارزه کردند.

وی افزود: من پیش بینی می کنم که ما در مجلس نمایندگان، سنا و بدون شک کاخ سفید پیروز خواهیم شد و آن وقت تمام انرژی مان را برای آن که تمامی مردم آمریکا از خدمات درمانی مناسب ومقرون به صرفه برخوردار باشد صرف خواهیم کرد.

این اظهارات پلوسی درست در روزی مطرح شد که پل پوک، سناتور جمهوری خواه از ایالت کالیفرنیا اعلام کرد که در پایان سال آتی میلادی بازنشسته خواهد شد؛ اظهاراتی که نشان می دهد وی هفدهمین قانونگذار جمهوری خواه است که بازگشت به کنگره در سال 2021 میلادی را رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند

پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند