مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:182019-09-18سياسي

بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ابلاغ شد


بخشنامه ریاست قوه قضاییه در خصوص تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ابلاغ شد.

- بخشنامه"تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی" ابلاغ شد بخشنامه ریاست قوه قضاییه در خصوص "تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی" ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، بخشنامه شماره 9000/83101/100 مورخ 98/6/26 ریاست قوه قضاییه در خصوص تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ابلاغ شد.

متن بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به شرح ذیل است: با توجه به نتایج موثر عملکرد ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دوره های گذشته و نظر به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه 1398 و در اجرای ماده 67 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 7/9/1378 با اصلاحات بعدی که مقرر می دارد: تشکیلات قضایی در حوزه انتخابیه به منظور پیشگیری از وقوع جرم، ضمن هماهنگی با ناظرین شورای نگهبان و هیأت اجرایی اقدامات لازم را در محدوده مقررات معمول می دارد.

و سایر موادی که مشتمل بر جرایم انتخابات مجلس شورای اسلامی است از قبیل مواد 55، 57، 58، 59، 61، 65 و 66 قانون مذکور و فصل هشتم قانون مجازات اسلامی، در سه مرحله قبل، حین و پس از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ابلاغ شد

بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ابلاغ شد