مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-18ورزشي

جمالی: چرا داورزنی معاونت وزارت را فدای والیبال می کند؟/ ورزش بازیچه نیست!


با نام نویسی داورزنی در انتخابات والیبال، این سوال مطرح می شود که چه اتفاقی افتاده که داورزنی معاونت وزارت ورزش را فدای ریاست در یک فدراسیون می کند؟ ضمنا باید بدانیم که ورزش بازیچه نیست.

- جمالی: چرا داورزنی معاونت وزارت را فدای والیبال می کند؟/ ورزش بازیچه نیست! کارشناس والیبال ایران گفت: با نام نویسی داورزنی در انتخابات والیبال، این سوال مطرح می شود که چه اتفاقی افتاده که داورزنی معاونت وزارت ورزش را فدای ریاست در یک فدراسیون می کند؟ ضمنا باید بدانیم که ورزش بازیچه نیست.

داریوش جمالی در گفت وگو با ایسنا، درباره نفرات ثبت نام کرده برای انتخابات فدراسیون والیبال توضیح داد: چند نکته و بحث در مورد نفرات وجود دارد.

در گذشته آقای داورزنی بارها برای پست های بالاتر نظیر ریاست کمیته ملی المپیک و حتی وزارت ورزش تلاش کرده بود و حالا چه اتفاقی رخ داده است که او تصمیم دارد نظارت بر 25 فدراسیون را رها کرده و تنها به والیبال بسنده کند؟ چه اتفاقی رخ داده است که آقای داورزنی معاونت وزارت ورزش به عنوان یک مقام دولتی را رها کرده و تصمیم دارد در والیبال باشد؟ او افزود: مردم ما باهوش هستند و این سوال الآن برای همه افراد طرح شده است.

سوال بعد نیز این است که اگر داورزنی قصد ادامه ریاست در فدراسیون های ورزشی را دارد، چرا بار دیگر والیبال؟ چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمالی: چرا داورزنی معاونت وزارت را فدای والیبال می کند؟/ ورزش بازیچه نیست!

جمالی: چرا داورزنی معاونت وزارت را فدای والیبال می کند؟/ ورزش بازیچه نیست!