مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 07:432019-09-18سياسي

راهی که حضرت زینب(س) به اهل بیت (ع) نشان داد


یک کارشناس و خطیب دینی با تأکید بر این موضوع که بانوان عالم تا جهان، جهان است باید از حضرت زینب (س) الگوگیری کنند، گفت: حضرت زینب (س) که در مکتب اسلام پرورش یافته بود اما جزو امامان معصوم نبود با کسب علم و معرفت توانست قدم هایی در راه دین اسلام بردارد .

- یک کارشناس و خطیب دینی با تأکید بر این موضوع که بانوان عالم تا جهان، جهان است باید از حضرت زینب (س) الگوگیری کنند، گفت: حضرت زینب (س) که در مکتب اسلام پرورش یافته بود اما جزو امامان معصوم نبود با کسب علم و معرفت توانست قدم هایی در راه دین اسلام بردارد که پس از حضرت تمام ائمه (ع) به تأسی از ایشان حرکت کنند.

حضرت زینب (س) همواره در طول زندگی پربرکت شان به دنبال کسب معرفت و افزایش دانش بودند اما ظهور و بروز آن در صحنه عاشورا رخ داد که تأثیری شگرفت در ادامه و ماندگاری قیام عاشورا داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بام افکن در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش خطبه های حضرت زینب (س) در قیام امام حسین (ع) اظهار کرد: در هر جایی که نام امام حسین (ع) ذکر می شود نام حضرت زینب (س) نیز بر زبان جاری می شود و این نشان از تأثیرگذاری حضرت زینب (س) در پایداری و به جا ماندن قیام عاشورا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی که حضرت زینب(س) به اهل بیت (ع) نشان داد

راهی که حضرت زینب(س) به اهل بیت (ع) نشان داد