مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 01:032019-09-17ورزشي

11 کشته و 2 نقص عضو!/ تلفات سنگین فوتبال ایران در 18 سال


از سرها و دست های شکسته که بگذریم و روی جراحات سطحی در قیاس با مرگ که خط بکشیم، حوادث فوتبال ایران در سال های اخیر بسیار تلخ و ترسناک بوده است، - مرگ 11 نفر و نابینا شدن دو انسان تنها بخشی از این مصیبت هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلفردو دی استفانو - مهاجم پیشین رئال مادرید - درباره فوتبال جمله زیبایی دارد، اینکه یک بازی بدون گل مانند شنبه بدون آفتاب است.

پیام فوتبال ایران اما متفاوت از این جمله زیباست، اینکه حتی اگر یک مسابقه گل هم داشته باشد می تواند با مرگ یک کودک روز تاریکی را برای یک پدر رقم بزند.

درست جایی که پسر بچه ای 8 ساله پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به دلیل خیس بودن چمن زیر داربست فلزی و بر اثر تماس صورتش با میله های فلزی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

از این دست اتفاقات ناگوار در فوتبال ایران کم نیستند، نبود استانداردهای لازم در ورزشگاه ها و رفتارهای پر تنش از سوی هواداران سیاهه ای از تلفات را برای ما ایرانی ها به یادگار گذاشته و کام بسیاری را تلخ کرده است.

16 اردیبهشت 1380 - مرگ 2 نفر در ورزشگاه شهیدمتقی ساری یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال 1380 در حالی که نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و شموشک-نوشهر در ورزشگاه شهید متقی به پایان رسیده بود، به دلیل ازدحام بیش از حد تماشاگران و سهل انگاری مسوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کشته و 2 نقص عضو!/ تلفات سنگین فوتبال ایران در 18 سال

11 کشته و 2 نقص عضو!/ تلفات سنگین فوتبال ایران در 18 سال