مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 23:382019-09-17بين الملل

آیا آمریکا در آستانه اقدام نظامی علیه ایران است؟


اظهارات ضد و نقیض مقامات امریکایی در کنار اعلام صریح رییس جمهور این کشور در خصوص ضرورت اعلام نظر عربستان سعودی در مورد عامل حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی این کشور، - نشان می دهد که آمریکا بدنبال انتقال توپ بازی به زمین عربستان بوده و حاضر نیست خود را درگیر بحران نظامی در منطقه نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز، روز گذشته اخبار متعدد و مستمری از به اصطلاح شواهد به دست آمده در مورد مشارکت ایران در حمله به تاسیسات ارامکو در عربستان سعودی از سوی رسانه های آمریکایی منتشر شد که جهت گیری اصلی آن تحت تاثیر قرار دادن آرامش روانی جامعه ایران و نمایش حمایت از عربستان سعودی است.

در حالی که شبکه خبری سی بی اس آمریکا از قول یک مقام مطلع دولتی، محل حمله انجام شده به عربستان را شمال خلیج فارس اعلام کرد، یکی از مقامات پنتاگون تصریح نمود:” کارشناسان در حال بررسی دقیق شواهد موجود در عربستان و بازرسی اطلاعات راداری از منطقه هستند” پنس معاون رییس جمهور آمریکا نیز ضمن اعلام سفر پمپیو به عربستان اظهار داشت:” کرد که سازمان های اطلاعاتی آمریکا در حال مرور شواهد حملات به تأسیسات نفتی آرامکو هستند.

” ترامپ رییس جمهور آمریکا هم در نشست خبری مشترک با ولیعهد بحرین در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه “آیا او ایران را مسئول حملات پهپادی به تاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آمریکا در آستانه اقدام نظامی علیه ایران است؟

آیا آمریکا در آستانه اقدام نظامی علیه ایران است؟