مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 21:232019-09-17اجتماعي

تعهد امسال، کاهش 2000 نفری کشته های تصادفات است


برای امسال تعهد کاهش 2000 نفری کشته های تصادفات را داریم که متاسفانه آمار پنج ماهه امسال هم چندان رضایت بخش نیست و توفیقی که باید حاصل نشده است.

- رییس پلیس راهور ناجا گفت: برای امسال تعهد کاهش 2000 نفری کشته های تصادفات را داریم که متاسفانه آمار پنج ماهه امسال هم چندان رضایت بخش نیست و توفیقی که باید حاصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس اجتماعی ایسنا منطقه کرمانشاه، سردار سیدکمال هادیانفر در جلسه امروز (26 شهریور) شورای ترافیک استان کرمانشاه تصریح کرد: برای امسال تعهد کاهش دو هزار نفری کشته های تصادفات را داریم که متاسفانه آمار پنج ماهه امسال هم چندان رضایت بخش نیست و توفیقی که باید حاصل نشده است.

رییس پلیس راهور ناجا خسارت هر فوتی تصادف را حدود 5.

1 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این عدد را در 17 هزار و 183 کشته سال گذشته ضرب کنیم عدد بسیار بزرگی است و تقریبا معادل هفت درصد تولید ناخالص ملی کشور میشود و همین امر خود گویای خسارت سنگینی است که از قِبل تصادفات به اقتصاد کشور وارد می شود.

هادیانفر با بیان اینکه 62 درصد تصادفات در 30 کیلومتری حریم شهرها رخ می دهد، عوامل مختلفی از جمله مشکلات علائم راهنمایی و رانندگی، نبود زیرساخت های مناسب، عدم وجود دوربین های نظارتی و شتاب و عجله رانندگان را علت تصادف در این محدوده ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد امسال، کاهش 2000 نفری کشته های تصادفات است

تعهد امسال، کاهش 2000 نفری کشته های تصادفات است