مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 20:532019-09-17اجتماعي

کشف و توقیف یک تن صمغ گیاه «باریجه» از سودجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در گفتگویی گفت: با توجه به حضور تعداد زیادی افراد ناشناس در منطقه حفاظت شده شهرستانک محیط بانان این منطقه بررسی دلیل حضور این افراد را در دستور کار قرار دادند .

- مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از کشف و توقیف یک تن شیره گیاه باریجه از سود جویان متخلف اراضی محافظت شده شهرستانک بخش آسارا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در گفتگویی گفت: با توجه به حضور تعداد زیادی افراد ناشناس در منطقه حفاظت شده شهرستانک محیط بانان این منطقه بررسی دلیل حضور این افراد را در دستور کار قرار دادند و پس از بازرسی های از افرادموفق به توقیف یک تن شیره باریجه (صمغ) از این افراد شدند.

حکیمی ادامه داد: این50 نفر از دو ماه پیش در دامنه کوه های حفاظت شده شهرستانک اقدام به جمع آوری شیره باریجه می کردند و طبق اظهارات خودشان این شیره را به کشور فرانسه می فروختند.

وی افزود: برداشت گیاهان دارویی به خصوص برداشت شیره باریجه در مناطق حفاظت شده خلاف قوانین زیست محیطی است و پیگرد قانونی دارد و اگر برداشت این شیره با روش مناسبی صورت نگیرد به پوشش گیاهی آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف یک تن صمغ گیاه «باریجه» از سودجویان

کشف و توقیف یک تن صمغ گیاه «باریجه» از سودجویان