مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 15:532019-09-17ورزشي

پنجمین رویداد تاک شو برگزار شد


از سوی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی واحد کردستان، پنجمین رویداد تاک شو از مجموعه رویدادهای گروه دوم دوره ترویج این مرکز، امروز برگزار شد .

- از سوی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی واحد کردستان، پنجمین رویداد "تاک شو" از مجموعه رویدادهای گروه دوم دوره ترویج این مرکز، امروز برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان اقدام به برپایی کلاس های آموزشی برای ترویج، نوآوری و شکوفایی ایده های ناب و در نهایت تجاری سازی آن ها و خلق ثروت کرده است که در این راستا، چهارمین رویداد آن با عنوان تاک شو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان در سنندج برگزار شد.

ناصر شکری، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان کردستان در این نشست با بیان اینکه کارآفرینی موضوعی اکتسابی است که افراد با آموزش های صحیح می توانند آن را فرابگیرند، سیاست نظام آموزشی کشور را برای آموزش کارآفرینی مناسب ندانست.

وی عدم درک واژه کارآفرینی را حتی در سطوح مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی رایج عنوان و کارآفرینی را به معنای نوآوری و خلاقیت در انجام یک کسب و کار تعریف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد تاک شو برگزار شد

پنجمین رویداد تاک شو برگزار شد