مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 15:132019-09-17دانش

طراحی و بازسازی داخلی ساختمان اداری در شهر بژینگ چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو ، ما در شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های بازسازی ساختمان ، - ما در شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های بازسازی ساختمان، تجاری و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آن ها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آن ها تمرکز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی داخلی اداری یک ساختمان را نگاهی بیندازیم .

این دفتر در فضایی به مساحت 600 متر مربع در کشور چین طراحی شده است .

مفهوم پروژه این شرکت سعی دارد با تفکر مجدد در مورد روابط بین همه عملکرد های اداری ، مرز های محیط اداری سنتی را تغییر دهد .

این فضا به عنوان یک صفحه ی سفید خالی طراحی شده است که در آن عناصر مختلف ، دیوار های کشویی و حجم آزادانه قرار میگیرد و افراد در حرکت و انتخاب مسیرهای جدید قرار دارند .

این شرکت که در زمینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و کنترل آب و هوا فعالیت میکند و یک انبار قدیمی چند طبقه بازمانده از قرن های پیش پس از بازسازی و تعمیرات ساختمان به یک ساختمان اداری تبدیل شد و این شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و بازسازی داخلی ساختمان اداری در شهر بژینگ چین

طراحی و بازسازی داخلی ساختمان اداری در شهر بژینگ چین