مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:332019-09-17اقتصادي

اجرای 111 پروژه سیل در لرستان


فرماندار خرم آباد از آغاز همزمان عملیات بازسازی پروژه های زیر ساختی خسارت دیده از سیلاب لرستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در پل کاکارضا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسد عبداللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال خسارت های فراوان وارد شده به زیر ساخت های استان و شهرستان خرم آباد در جریان سیل فروردین ماه سال جاری، در حال حاضر 111 پروژه در استان با اعتباری بالغ بر433 میلیارد تومان تعیین پیمانکار شده که عملیات اجرایی این پروژه های استانی به صورت همزمان، فردا در محل اجرای پروژه پل کاکا رضا در محور خرم آباد به الشتر با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: سهم شهرستان از محل این اعتبارات بالغ بر 180 میلیارد تومان است که به پروژه های حوزه آب منطقه ای، توزیع برق، آبفار، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص یافته است.

فرماندار خرم آباد تاکید کرد: بر همین اساس عملیات اجرایی پروژه های 15 سرفصل متعلق به زیر ساخت های مورد اشاره، 18 پروژه در حوزه شهرداری ها و 13 پروژه در حوزه دهیاری های شهرستان همزمان با سراسر استان در محل پروژه پل کاکا رضا آغاز خواهد شد.

عبداللهی ادامه داد: همچنین مطالعات زمین شناسی مرتبط با بازسازی پل ماسور و دیواره های ساحلی خسارت دیده در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 111 پروژه سیل در لرستان

اجرای 111 پروژه سیل در لرستان