مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-17سياسي

تذکر به روحانی توسط عضو فراکسیون امید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تعرض به عرصه جنگل در منطقه زاگرس و قطع صد ها اصله درخت بلوط به بهانه تعریض و چهاربانده کردن جاده یاسوج به سی سخت، - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از نگارش تذکر به رییس جمهوری برای قطع صد ها درخت و از بین بردن بخشی از جنگل بلوط در یازدهمین ذخیره گاه زیست کره ایران در منطقه زاگرس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تعرض به عرصه جنگل در منطقه زاگرس و قطع صد ها اصله درخت بلوط به بهانه تعریض و چهاربانده کردن جاده یاسوج به سی سخت، اظهار داشت: در این زمینه تذکری خطاب به رییس جمهوری نوشته و هفته آینده همزمان با آغاز جلسات علنی پارلمان، به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم می کنم.

حسینی توضیح داد: بی توجهی وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست به از بین رفتن صد ها اصله درخت بلوط در یازدهمین ذخیره گاه زیست کره ایران در منطقه زاگرس و تعرض به بخش هایی از پارک ملی دنا غیرقابل چشم پوشی است.

وی افزود: وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست باید درباره این قصور بزرگ و غیرقابل جبران به مردم و نمایندگان آنان در مجلس پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به روحانی توسط عضو فراکسیون امید

تذکر به روحانی توسط عضو فراکسیون امید