مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 12:532019-09-17اجتماعي

استعدادیابی کودکان ایرانی با راه اندازی خانه های رشد


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: خانه های رشد به زودی در استان های مختلف با هدف حرفه آموزی به کودکان و شناسایی استعدادها و پرورش خلاقیت آنان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بابایی در همایش مدیران عامل خانه های کودکان و نوجوانان و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها، با مهم دانستن جایگاه کودکان گفت: در رویکرد جدید سازمان بهزیستی برای اصلاح و بازنگری دستورالعمل ها و آیین نامه ها از نظرات کارشناسان، موسسات خیریه و بهزیستی استان ها استفاده می کنیم .

وی با اشاره به اینکه آمار رو به افزایش فرزندان تحت حمایت سازمان های حمایتی باعث افتخار نیست، افزود: بهترین وضعیت ممکن این است که سازمان های حمایتی چون بهزیستی زمینه بازگشت فرزندان را به خانواده فراهم کنند .

بابایی استفاده از اصطلاح ترخیص را برای فرزندان بی سرپرست و بدون سرپرست را بی معنی دانست و اظهار کرد: حتی فرزندان درون خانواده بعد از یک سنی ترخیص نمی شوند .

بنابراین نیاز داریم به قانون های حمایتی، حضور بیشتر خیرین و قانون هایی در سایر سازمان ها تا فرزندان نه ترخیص، بلکه به استقلال برسند .

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ، اشتغال فرزندان را یکی دیگر از برنامه های جدی سازمان بهزیستی کشور دانست و گفت: باید برای اشتغال این فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی کودکان ایرانی با راه اندازی خانه های رشد

استعدادیابی کودکان ایرانی با راه اندازی خانه های رشد