مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 12:332019-09-17سياسي

حمله به آرامکو قدرت یمنی ها را اثبات کرد


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و عربستان قصد دارند قدرت نمایی یمنی ها را زیر سؤال ببرند و بگویند کشور دیگری پشت حملات به تأسیسات نفتی آرامکو است.

- سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حملات هوایی به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان، اظهار کرد: نزدیک به 5 سال است که آل سعود خبیث حمله ناجوانمردانه ای را علیه مردم مظلوم یمن آغاز کرده و همواره بر حملات خود افزوده است، متأسفانه مجامع بین المللی هم ساکت هستند و هیچ صدایی از آنان بلند نمی شود.

تعداد قابل توجهی از مردم یمن زیر بمباران های عربستان و سلاح های آمریکایی به خاک و خون کشیده شده اند و تعداد زیادی از بچه های خردسال یمنی در معرض مرگ و گرسنگی قرار دارند.

وی افزود: یمنی ها در 5 سال گذشته مقاومت جانانه ای از خود نشان داده اند و در مقابل تجاوز دشمن واکنش های خوبی نشان دادند و اخیراً هم با پهپادهایی که تولید کرده اند بعضی از تأسیسات نفتی عربستان را هدف قرار دادند.

وقتی آل سعود و استکبار جهانی در حال حمله هستند و آثار باستانی و زیرساخت های یمن را تخریب می کنند هیچ کسی اعتراض نمی کند، اما هم اکنون که یمنی ها با اقتدار و با وجود رادارهای پیشرفته آمریکایی که در اختیار عربستان است با 10 پهپاد دو پالایشگاه استراتژیک عربستان را بمباران می کنند صدای هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به آرامکو قدرت یمنی ها را اثبات کرد

حمله به آرامکو قدرت یمنی ها را اثبات کرد