مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 11:432019-09-17سياسي

نظر هاشمی درمورد حذف نام شهید از خیابان های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص مصلی تهران گفت: - رییس شورای شهر تهران گفت: نظر من درمورد موضوع حذف نام شهید از خیابان ها مشابه نظر شهرداری است و من از تکرار آن پرهیز می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص مصلی تهران گفت: تعیین تکلیف تملک آغاز شده و جلساتی نیز در این زمینه در وزارت مسکن و مسؤولان مصلی و شهرداری برگزار شده است.

وی افزود: پروژه برای اینکه مساله رواق، گنبد ها و .

تکمیل شود نیاز به منابع دارد و قرار شده وزارت مسکن از طریق دولت اعتباراتی تخصیص دهد و شهرداری نیز قرار است همکاری هایی داشته باشد تا پروژه به نتیجه برسد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: مجری طرح وزارت مسکن و شهرسازی است و مصلی تحت نظر امام جمعه تهران قرار دارد و شهرداری هر کجا احساس کند می تواند اقداماتی صورت دهد آن را انجام خواهد داد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اعضای شورای شهر در تذکر هایی که ارائه می دهند بجز شهرداری رییس جمهور، مجلس و حتی نمایندگان را خطاب قرار می دهد گفت: در آیین نامه مربوطه تکلیف تذکر ها مشخص است بعضی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر هاشمی درمورد حذف نام شهید از خیابان های تهران

نظر هاشمی درمورد حذف نام شهید از خیابان های تهران