مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-17اقتصادي

ساماندهی تبلیغات محیطی در تهران / تعیین سهمی از بازار تبلیغات اینترنتی


اعضای شورای شهر تهران اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران را در راستای رونق تولید ملی و حمایت از صاحبان کالا به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و محمدجواد حق شناس گفت: این اصلاحیه در جهت حضور صاحبان کالا و تبلیغات در راستای رونق تولید ملی و حضور مستقیم برای استفاده از تبلیغات محیطی شهر ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی موظف است شرایط و زمینه را برای رقابت آزاد و قانونمند بین صاحبان نام و نشان تجاری و شرکت های تبلیغاتی مجاز و واجد صلاحیت فراهم کند، گفت: همچنین سازمان زیباسازی موظف است به منظور کسب سهمی از بازار تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی با رعایت قوانین، شیوه نامه ای را تا شش ماه آینده تدوین و به شورای شهر دهد.

وی افزود: این لایحه موجب فراهم شدن شرایطی برای صاحبان کالا و خدمات است تا بتوانند با استفاده از یکی از ابزارهای تبلیغاتی شهرداری کارهای خود را عرضه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه پیشنهادی از سوی میرلوحی - عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه شرکت های تبلیغاتی دارای رتبه 4 نیز به این آیین نامه اضافه شوند، مطرح شد که ضرغامی - رییس سازمان زیباسازی با بیان اینکه من قبلا در اداره ارشاد بودم و می دانیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی تبلیغات محیطی در تهران / تعیین سهمی از بازار تبلیغات اینترنتی

ساماندهی تبلیغات محیطی در تهران / تعیین سهمی از بازار تبلیغات اینترنتی