مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 09:282019-09-17سياسي

راه اندازی کانون های خیرین شبه خانواده در 7 استان


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی کانون های خیرین شبه خانواده در 7 استان در راستای سهولت بخشی به اشتغال، استقلال و توانمندسازی فرزندان خبر داد و گفت: - امیدواریم تربیت کودک را به وسعت ایران داشته باشیم و این مهم فقط با همکاری و حمایت رسانه ملی، صاحب نظران و کارشناسان حوزه کودک تحقق می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در همایش مدیران عامل خانه های کودکان و نوجوانان و روسای ادارات بهزیستی شهرستان های استان با مهم دانستن جایگاه کودکان، گفت: در رویکرد جدید بهزیستی برای اصلاح و بازنگری دستورالعمل ها و آیین نامه ها از نظرات کارشناسان موسسات خیریه و بهزیستی استان ها برای نگارش و تنظیم دستورالعمل ها استفاده می کنیم.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه رشد آمار فرزندان تحت حمایت در سازمان های حمایتی باعث افتخار نیست، افزود: بهترین وضعیت ممکن اینکه سازمان های حمایتی چون بهزیستی زمینه بازگشت فرزندان خانواده را فراهم کنند.

وی استفاده از اصطلاح ترخیص را برای فرزندان بی سرپرست و بدون سرپرست موثر بی معنا دانست و گفت: حتی فرزندان درون خانواده بعد از یک سنی ترخیص نمی شوند؛ بنابراین نیاز داریم به قانون های حمایتی، حضور بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کانون های خیرین شبه خانواده در 7 استان

راه اندازی کانون های خیرین شبه خانواده در 7 استان