مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 09:032019-09-17سياسي

طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار دوشنبه شب در نشست با فعالان و سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در قالب طرح تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده، تسهیلگران با فراگیری آموزش های بلند مدت طرح، نسبت به عملیاتی سازی اهداف اقدام می کنند .

وی با اشاره به اجرای 38 طرح با پوشش زنان و خانواده در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: این طرح ها زمینه ساز ارتقای شاخص های مختلف در حوزه زنان است .

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه استان سرمایه های ارزشمندی را در خود دارد، خاطرنشان کرد: باید از این پتانسیل ها برای ارتقای شاخص ها و رشد جایگاه اجتماعی زنان و خانواده بهره برد .

ابتکار با بیان اینکه نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق جایگاه اجتماعی زنان محسوس است، تصریح کرد: دولت نگاه مناسبی به این موضوع داشته و فضا برای سازمان های مردم نهاد در چارچوب حقیقی و نگاه مستقل فراهم است .

وی بر تعامل و فعالیت برنامه محور برای بکارگیری ظرفیت ها برای توسعه استان تاکید و عنوان کرد: سند توسعه وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد و این سند در تمام استان ها با در نظر گرفتن شاخص ها و شرایط هر استان اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است

طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است