مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 08:532019-09-17پزشكي

نظارت بر آمبولانس های خصوصی بیشتر می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به مشکلاتی که ترافیک در خدمت رسانی اورژانس ایجاد می کند، گفت: این مشکل با افزایش تعداد پایگاه های اورژانس هم حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر حسین کریم با اشاره به سالروز تأسیس اورژانس از ترافیک معابر شهری و ایجاد مشکل در خدمت رسانی به موقع اورژانس گفت و تصریح کرد: از همین رو نیاز است که در جاده های پر رافیک، مسیری ویژه برای تردد آمبولانس ها در نظر گرفته شود.

کریم ادامه داد: بحرانی که ترافیک شهری در به موقع رسیدن اورژانس ایجاد می کند با افزایش تعداد پایگاه و یا تعداد آمبولانس مرتفع نمی شود چون ممکن است همزمان چندین آمبولانس در ترافیک بمانند و نیاز است اختصاص مسیر ویژه از دستگاه های ذی صلاح مثل استانداری پیگیری شود.

وی بر حضور خیرین و استفاده از ظرفیت خیرین در ارتقای ناوبری اورژانس استان تاکید کرد و افزود: بسیاری از خیرین تمایل دارند که با ساخت یک پایگاه اورژانس یا خرید یک آمبولانس در امور خیرخواهانه شرکت کنند و نیاز است مشارکت و نگاه خیرین به فوریت های پزشکی جذب شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به برخی از چالش ‎ های موجود در اورژانس هوایی خاطر نشان کرد: برخی چالش ها اعم از مکان مناسب جهت بالگرد و دیگر موارد نیاز دارد تا از طریق استانداری حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر آمبولانس های خصوصی بیشتر می شود

نظارت بر آمبولانس های خصوصی بیشتر می شود