مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 01:082019-09-16فناوري

اپل؛ موبایل سازی که دوربین ساز شده است!


از آنجایی که اپل در جدیدترین رویداد معرفی محصولات جدید خود بعد از اپل واچ های جدید بیش از هر چیزی از کیفیت و ویژگی های دوربین های تعبیه شده در آیفون های جدید صحبت کرد، - کارشناسان معتقدند شرکت اپل از یک شرکت توسعه فناوری دستگاه های الکترونیکی در حال تبدیل به یک کمپانی ساخت دوربین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی نت، شرکت اپل هفته گذشته آیفون های جدید خود ملقب به آیفون 11 را رونمایی کرد که بیشتر از یک گوشی جدید، یک دوربین جدید بودند! البته که این گوشی ها هنوز هم می توانند متن ارسال کنند، برنامه بارگیری کنند، تماس ویدیویی برقرار کنند و اصولا هر کاری را که امروزه از یک گوشی هوشمند انتظار می رود، انجام دهند، اما گویا اپل تمام زمان و تلاش خود را صرف بازاریابی موبایل های جدید خود به عنوان ماشین های قدرتمند عکاسی کرده است.

این نشانه ای از این است که اپل معتقد است فناوری دوربین چیزی است که می تواند بیشترین پیشرفت را در آیفون ایجاد کند و این شرکت را از رقبای خود از جمله سامسونگ و هواوی متمایز کند.

اپل 13 دقیقه از کنفرانس مطبوعاتی 100 دقیقه ای خود را صرف صحبت کردن در مورد دوربین رده بالای آیفون 11 پرو کرد، بیش از زمانی که برای معرفی Apple Arcade ، سرویس پخش آنلاین Apple TV + یا آیپد جدید صرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل؛ موبایل سازی که دوربین ساز شده است!

اپل؛ موبایل سازی که دوربین ساز شده است!