مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 17:482019-09-16بين الملل

جاذبه هایی که در تور فرانسه نباید از دست داد


فرانسه کشوری زیبا در غرب اروپاست که سالانه گردشگران فراوانی به خود جذب می کند و آشنایی با جاذبه های این کشور می تواند سفر فرانسه را برای شما دل پذیرتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رز آبی، وقتی دل پذیرتر و هیجان انگیزتر خواهد بود که توسط گروهی حرفه ای و مجرب همچون آژانس رز آبی برگزار شود.

در ادامه با برخی جاذبه های فرانسه آشنا می شویم.

شانزه لیزه؛ بهشت کافه گردها و عاشقان پیاده گردی پیاده گردی اصطلاحی است که بخشی از گردشگران شهری که عاشق گشت وگذار در پیاده روها و ارتباط گرفتن با مردم و دیگر گردشگران یک شهر هستند روی علاقه مندی خود گذاشته اند.

اگر به فرانسه سفر کردید حتی چنانچه عاشق پیاده گردی نیستید، پیاده گردی در شانزه لیزه را از دست ندهید.

زیبایی و حس خوب این خیابان با کافه های فراوان که میز و صندلی های آن ها تا پیاده رو و حاشیه خیابان امتداد پیدا کرده و فروشگاه های گوناگون خود زبانزد تمام گردشگران جهان است.

وقتی در حال قدم زدن در شانزه لیزه و تماشای ویترین های جذاب فروشگاه ها هستید اصلاً عجیب نیست اگر به ستاره های سینما یا فوتبال برخورد کنید چون این خیابان پاتوق سلبریتی های جهان است.

اگر با تور فرانسه آژانس رز آبی به این کشور سفر کنید می توانید از تورلیدرهای حرفه ای این آژانس برای یک گشت وگذار خاطره انگیز در شانزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه هایی که در تور فرانسه نباید از دست داد

جاذبه هایی که در تور فرانسه نباید از دست داد