مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 17:132019-09-16سياسي

باید از مرزهای ارزشی به نحو شایسته دفاع کنیم


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: تولید قدرت دفاعی در نظام اسلامی بدون نهادینه شدن ارزش های اسلامی پایدار نخواهد بود و در پیاده سازی ارزش های اسلامی در بدنه کارکنان صنعت دفاعی به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور در دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و رؤسای ادارات عقدتی سیاسی ارتش و معاونین این سازمان اظهار داشت: وزارت دفاع امروز به لحاظ دستیابی به تکنولوژی های دفاعی در جایگاه رفیعی ایستاده است که توانسته عزت، افتخار و غرور ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی افزود: این مهم جز با حفظ ایمان و رشد ارزش های معنوی در درون انسان اتفاق نخواهد افتاد و بحمد الله سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تا کنون توانسته است در مسیر روشنگری بصیرتی کارکنان و خانواده های آنها موفق عمل نماید و ان شاء الله این مسیر را با جدیت و اهتمام بیشتر دنبال خواهد کرد.

آقاجان پور تصریح کرد : تولید قدرت در نظام اسلامی بدون نهادینه شدن ارزش های اسلامی پایدار نخواهد بود و در پیاده سازی ارزش های اسلامی در بدنه صنعت دفاعی به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از مرزهای ارزشی به نحو شایسته دفاع کنیم

باید از مرزهای ارزشی به نحو شایسته دفاع کنیم