مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 15:232019-09-16پزشكي

انتقاد از تاخیر در ارائه خدمات سلامت روان به دانشجویان در انگلیس


دانشجویان انگلیسی که با مشکلات و اختلالات روانی دست به گریبان هستند مجبورند برای دریافت کمک و خدمات سلامت روان از سوی متخصصان و مشاوران در دانشگاه خود تا حدود 12 هفته منتظر بمانند که این موضوع نگرانی ها را نسبت به احتمال اقدام به خودکشیِ این افراد در این دوره انتظار، - افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار و ارقام جمع آوری شده توسط دانشگاه های انگلیس نشان می دهد دانش آموختگان دانشکده رویال موسیقی لندن در سال گذشته برای شروع مشاوره با بیشترین تاخیر مواجه بوده و در بدترین حالت تا 84 روز برای دریافت مشاوره انتظار کشیدند.

سر نورمن لمب، وزیر بهداشت سابق انگلیس که این اطلاعات را بدست آورده با بیان این که انتظار 12 هفته ای و بیش از مدت زمان یک ترم دانشگاهی، رسوایی محسوب می شود، اظهار داشته چنین تأخیرهای طولانی برای مراقبت از بیماری هایی مانند اضطراب و افسردگی می تواند برای دانشجویان به شدت آسیب زا باشد.

لمب تاکید کرده است دانشجویانی که از مشکلات سلامت روان رنج می برند، به صورت فوری به کمک نیاز داشته و در صورت انتظار چند ماهه برای دریافت کمک، احتمال به دست آوردن سلامت روانی در آن ها کاهش می یابد.

با وجود تقاضای فزاینده برای دریافت مراقبت های درمانی، یک چهارم از دانشگاهای انگلیس بودجه خود را برای بهداشت روانی دانشجویان کاهش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تاخیر در ارائه خدمات سلامت روان به دانشجویان در انگلیس

انتقاد از تاخیر در ارائه خدمات سلامت روان به دانشجویان در انگلیس