مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 14:232019-09-16سياسي

مجلس ایرادات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را برطرف کند


رییس شورای عالی استانها با تاکید بر لزوم رفع ایرادات لایحه مالیات بر ارزش افزوده توسط مجلس گفت: مهم ترین ایراد این لایحه سلب اختیار وضع عوارض از شوراها و واگذاری آن به وزیر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری در خصوص آخرین وضعیت لایحه ارزش افزوده گفت: لایحه مالیات بر ارزش افزوده به صورت موقت تصویب شده بود که باید دائمی شود.

دولت سال گذشته لایحه ای با عنوان لایحه مالیات بر ارزش افزوده را تقدیم مجلس کرد که متأسفانه این لایحه دولتمدارانه تنظیم شده بود؛ اولاً تمرکزگرا بود و اختیارات را از شوراها گرفته بود و دوما معافیت هایی هم در آنجا پیش بینی کرده بود، سوما حدفاصل میان عوارض و مالیات را محدود کرده بود و فصل عوارض حذف شده بود.

وی ادامه داد: این لایحه به دست کمیسیون برنامه بودجه و امور اقتصادی شورای عالی استان ها و شورای شهر تهران رسید و این کمیسیون ها نظرات و تذکرات خود را مبنی بر رفع مشکلات لایحه را ارائه دادند.

نزدیک به 16 ایراد به لایحه دولت مطرح شد و در جلسات متعدد میان کمیسیون و دولت بسیاری از این اشکالات قبل از ورود آن به جلسه علنی مجلس برطرف شد.

رییس شورای عالی استان ها تاکید کرد: علیرغم رفع این اشکالات چند اشکال اساسی و مبنایی در این لایحه وجود دارد که به نظر ما باید در مجلس برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس ایرادات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را برطرف کند

مجلس ایرادات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را برطرف کند