مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 12:032019-09-16دانش

ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان و شاهد ایثارگر ورودی جدید آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور و دانشجویان بر اساس این اطلاعیه، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.

- اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر از امروز 25 شهریور آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور و دانشجویان، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.

saorg.

ir نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: به آگاهی می رساند سامانه نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه 25 شهریور ماه تا پایان روز جمعه 29 شهریور ماه فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال 1398 می باشد.

شایان ذکر است این اداره کل از پذیرش درخواست های خارج از سامانه معذور می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان و شاهد ایثارگر ورودی جدید آغاز شد

ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان و شاهد ایثارگر ورودی جدید آغاز شد