مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 16:032019-09-15سياسي

محدودیت سرعت در منطقه زیست یوزآسیایی


فرمانده پلیس راه کشور از اعمال محدودیت سرعت در جاده های واقع در منطقه عبور یوزپلنگ آسیایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدتیمور حسینی در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان سمنان، اظهار کرد: برای تولید امنیت ترافیکی در کشور، نیازمند استانداردسازی و ایمن سازی در صنعت خودرویی داخلی هستیم.

وی با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای از عهده یک سازمان خاص برنمی آید افزود: تصمیم گیری در حوزه تصادفات و بررسی راهکارها برای کاهش تلفات ناشی از آن نیاز به یک تلاش گروهی دارد که به مدد خردجمعی به دست می آید.

فرمانده پلیس راه کشور میل به سفر را نیاز اساسی زندگی امروز برشمرد و با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در خصوص رانندگی ایمن اضافه کرد: راه برون رفت از شرایط فعلی، تغییر رویکرد همه ما و همه دستگاه هاست .

وی با اشاره به حجم بالای تصادفات جاده ای در استان سمنان خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از مسیر پرتردد تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده و همین موضوع محورهای این استان و از جمله این بخش از محور تهران-مشهد را در وضعیتی خاص قرار داده است لذا می طلبد که توجه بیشتری به این محور شود.

استانداردسازی خودروها تلفات را تا 70 درصد کاهش می دهد حسینی با اشاره به اثرگذاری سه مولفه انسان، جاده و خودرو در تصادفات تصریح کرد: معمولا در بررسی مولفه های تصادف به سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سرعت در منطقه زیست یوزآسیایی

محدودیت سرعت در منطقه زیست یوزآسیایی