مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:532019-09-15سياسي

رنجبران: هجمه به صداوسیما در آستانه انتخابات طبیعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین رنجبران در خصوص صدور بیانیه اخیر دولت و اعتراض به رسانه ملی گفت: حمله به دولت و الفاظ این چنینی را قبول ندارم، - مدیرکل روابط عمومی صداوسیما گفت: برخی با وارد کردن فشار و بسیج رسانه های همسوی خود قصد امتیازگیری دارند و می خواهند رسانه ملی دربست در اختیارشان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین رنجبران در خصوص صدور بیانیه اخیر دولت و اعتراض به رسانه ملی گفت: حمله به دولت و الفاظ این چنینی را قبول ندارم، رسانه به اقتضای زمان و فراخور موضوع باید به مباحث ورود و کنکاش کند و به روشنگری ابعاد مختلف ماجرا بپردازد.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با اشاره به اینکه آستانه تحمل دستگاه ها نباید پایین باشد، افزود: در برنامه مورد اشاره دولت که با ساختار شکنی به سراغ موضوع های پایه ای رفته است ممکن است نظرات دیگری نیز وجود داشته باشد که حتما مدیران شبکه در ادامه برنامه آن را مورد توجه قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: اینکه برخی افراد در جریانات مختلف سیاسی همزمان به صداوسیما هجمه می کنند و آن را به رفتار جناحی متهم می کنند خود تضاد جالبی است و حکایت از آن دارد که رسانه مستقل به ماموریتش می پردازد و مردم در آن جریان غالب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبران: هجمه به صداوسیما در آستانه انتخابات طبیعی است

رنجبران: هجمه به صداوسیما در آستانه انتخابات طبیعی است