مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:082019-09-15سياسي

لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : هر جایی حقوق عامه مردم باشد ورود خواهیم کرد و ساخت کارخانه بازیافت که با سلامت و بهداشت مردم سر و کار دارد را نیز جز حقوق عامه مردم می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج حسن نگین تاجی به همراه شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان از سایت بازیافت زباله دوپشته دشتروم و محل دفن زباله های یاسوج افزود: با همتی که در اینجا می بینیم کار انجام خواهد شد و بر روند اجرای کار نیز نظارت مستمر خواهیم کرد .

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاههای خدمات رسان با شهرداری یاسوج، اظهارکرد: برای احداث این کارخانه لازم است عزم و اراده جدی باشد و از شهرداری می خواهیم هر دستگاهی که همکاری لازم را نداشت، معرفی کند .

کارخانه بازیافت زباله یاسوج در 6 ماه راه اندازی می شود همچنین نستهن مقدم، شهردار یاسوج در این بازدید با ارائه گزارشی از روند ساخت کارخانه بازیافت در این محل گفت: اسفندماه سال گذشته با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور عملیات احداث کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج و حومه کلنگ زنی شد .

وی افزود: سایت جمع آوری و دفع بهداشتی زباله شهر یاسوج در زمینی به مساحت 23 هکتار است که این کارخانه در 6 هکتار آن احداث خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج

لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج