مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:432019-09-15سياسي

ادعای جالب رحمانی فضلی/ کمتر از 10 درصد بانوان جامعه بد حجاب هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور که در خصوص حجاب و عفاف برگزار شد، - وزیر کشور گفت: در حال حاضر بررسی تمامی دستگاه ها حاکی است که کمتر از 10 درصد بانوان جامعه بدحجاب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور که در خصوص حجاب و عفاف برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دومین جلسه شورای اجتماعی در خصوص مسئله حجاب و عفاف بود.

وی ادامه داد: در یک سال و نیم گذشته مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف دارای نقص هایی بود و به صورت مستمر مصوبات آن انجام نمی شد و در جلساتی که با مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی داشتیم، ایشان توصیه کردند که بازنگری در این موضوع شود و هفته گذشته نیز بازنگری های لازم در این خصوص صورت گرفت.

وزیر کشور اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب را باید به عنوان یک سبک زندگی مطرح کرد و مردم نیز باید در این زمینه مشارکت های لازم را داشته باشند و همه دستگاه ها نیز با رویکرد پیشگیرانه و ایجابی پیگیری های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جالب رحمانی فضلی/ کمتر از 10 درصد بانوان جامعه بد حجاب هستند

ادعای جالب رحمانی فضلی/ کمتر از 10 درصد بانوان جامعه بد حجاب هستند