مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:432019-09-15اقتصادي

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه متهمان پرونده موسسه مالی حافظ


اولین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان پرونده موسسه مالی غیرمجاز حافظ و یک شرکت کشاورزی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی صلواتی در ابتدای این جلسه دادگاه اظهار کرد: 24 شهریور ماه سال 1398 اولین جلسه محاکمه متهمان پرونده های موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار در شعبه 4 ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی با حضور مستشاران و وکلای مدافع، نماینده محترم دادستان، نماینده بانک مرکزی و نماینده تعاونی روستایی به صورت علنی آغاز می شود.

رییس دادگاه در ادامه بیان کرد: پرونده موسسه غیرمجاز حافظ بالغ بر 14 جلد و 6 متهم با مدیرعاملی سید احسان الله میرزا باقری برزی و 50 شاکی از جمله بانک مرکزی است.

وی افزود: این موسسه غیرمجاز که 20 شعبه در شهرهای مختلف دارد دارای 7571 نفر سپرده گذار است که 4 میلیارد و 800 میلیون تومان جذب سپرده صورت گرفته است و فقط 650 نفر سپرده گذار در شهرستان خوی دارد.

21 میلیارد ریال جذب سپرده صورت گرفته است.

قاضی صلواتی در ادامه و در خصوص پرونده شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار بیان کرد: این پرونده که 25 جلد دارد و طی آن بالغ بر 25 میلیارد تومان سپرده اخذ شده است که در سال 96 این شرکت به دو متهم موسسه غیرمجاز حافظ به نام های سید اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه متهمان پرونده موسسه مالی حافظ

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه متهمان پرونده موسسه مالی حافظ