مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-15سياسي

تقدیر ابتکار از مادر خیریه های ایران


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز از بدرالملوک امام ملقب به مادر خیریه های ایران در محل این معاونت تقدیر کرد.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز از "بدرالملوک امام" ملقب به مادر خیریه های ایران در محل این معاونت تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز معصومه ابتکار در مراسم تقدیر از بانو بدرالملوک امام ملقب به مادر خیریه های ایران، گفت: به عنوان معاونت زنان و خانواده تکلیفی در ارتباط با سرمایه های اجتماعی ایران به ویژه در حوزه زنان داریم.

ایران کشوری است که از جهت سرمایه اجتماعی به لحاظ تمدن، تاریخ و فرهنگ سرمایه عظیمی در بین مردم دارد و یکی از وظایف حاکمیت، شناسایی، بزرگداشت و معرفی و ترویج الگوهای موفق و ترویج سبک زندگی سالم و ترویج شخصیت هایی است که عمر و زندگی خود را برای بهبود جامعه و عمل صالح وقف کرده اند.

وی افزود: جایگاه عمل صالح در تعالیم دینی و قرآنی ما بسیار روشن است؛ عملی که با نیت صدق و خدایی و به دور از ریا و هرگونه چشم داشتی صورت می گیرد و جادوی کار در عمل صالح از همین نیت شکل می گیرد.

ابتکار ادامه داد: جلوه عمل صالح در یکی از کارهای خیریه و سازمانهای مردم نهاد که با انگیزه های معنوی و دینی و خیرخواهانه در کشور فعالیت می کنند وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ابتکار از مادر خیریه های ایران

تقدیر ابتکار از مادر خیریه های ایران