مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-15سياسي

فراهانی: ده سال است شاهد خشک شدن درختان پارک چیتگر هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری در صد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در 10 سال گذشته شاهد خشک شدن درختان و از بین رفتن پارک چیتگر هستیم که باید برای آن فکری جدی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری در صد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تذکر من ناظر بر حفظ و صیانت از پارک جنگلی چیتگر است.

وی افزود: این پارک با 950 هکتار وسعت بزرگترین پارک جنگلی تهران است و با بالا بردن مقدار اکسیژن تهران ریه تنفسی تهران محسوب می شود.

در این پارک گونه های مختلفی از درختان کاشته شده است، اما مدت ها است این پارک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از سال 88 به این طرف درختان این پارک در حال خشک شدن است و به زودی فقط خاطره ای از این پارک به جا خواهد ماند.

در این پارک دو لوله آب قطور که با آن کل پارک آبیاری می شده است مسدود شده است و باید هر چه سریعتر مشکل آبیاری این بوستان برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متأسفانه شاهد برخی آتش سوزی ها در پارک چیتگر بوده ایم که به نظر می رسد این آتش سوزی ها عمدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهانی: ده سال است شاهد خشک شدن درختان پارک چیتگر هستیم

فراهانی: ده سال است شاهد خشک شدن درختان پارک چیتگر هستیم