مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:432019-09-15سياسي

دوره مهارتی- تشکیلاتی شهید حججی در شهر مقدس قم در حال برگزاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره مهارتی - تشکیلاتی شهیدمحسن حججی با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از دانشجویان بسیجی استان تهران در شهر مقدس قم شروع به کار کرد؛ - دوره مهارتی - تشکیلاتی شهیدمحسن حججی با حضور بیش از 150 نفر از دانشجویان بسیجی استان تهران در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره مهارتی - تشکیلاتی شهیدمحسن حججی با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از دانشجویان بسیجی استان تهران در شهر مقدس قم شروع به کار کرد؛ بنابراین گزارش این دوره با توجه به تغییرات ساختاری و اجرای طرح اعتلا در بسیج دانشجویی با نگاه کاربردی و حضور دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های استان تهران در حوزه های اعتقادی معرفتی بصیرتی و با رویکرد مهارت افزایی و تشکیلات سازی طراحی و در حال اجرا است.

بنا براظهار نظر مسئولین اجرایی دوره مهارتی - تشکیلاتی شهیدمحسن حججی؛ هدف از طراحی این دوره افزایش توان دانشجویان نسل سوم و چهارم جهت مقابله با هجمه های وارده در جنگ نرم دشمن و آماده سازی آنان جهت برخورد های هوشمند با آن هجمه است.

اسماعیل حشمتی، مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در مراسم افتتاحییه این دوره به تبیین نقش دانشجویان در شرایط فعلی و مشخص کردن سهم و نقش آنان، به تحلیل نقش نخبگان در گام دوم انقلاب اسلامی پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره مهارتی- تشکیلاتی شهید حججی در شهر مقدس قم در حال برگزاری است

دوره مهارتی- تشکیلاتی شهید حججی در شهر مقدس قم در حال برگزاری است