مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 02:332019-09-14فناوري

حقایقی درباره معروف ترین سرقت های اطلاعاتی جهان


حملات سایبری و سرقت های اطلاعاتی بزرگی در سراسر جهان رخ داده که منجر به ایجاد صدمات و خسارات جبران ناپذیری در زیرساخت شرکت های مختلف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر سرقت های اطلاعاتی که توسط هکرها و مجرمان سایبری صورت می گیرد، شدت گرفته است و با وجود پیشرفته شدن علم و تکنولوژی های مختلف به منظور شناسایی زودهنگام نفوذ هکرها به سرورها و سیستم های کاربران و شرکت های بزرگ برای دسترسی به اطلاعات محرمانه آنها، همچنان اخبار و گزارش های متعددی در این خصوص از گوشه و کنار جهان به گوش می رسد.

در این گزارش که در وب سایت digitalinformationworld آمده است، به مرور حقایقی خواهیم پرداخت که درباره بزرگترین و معروف ترین سرقت های اطلاعاتی در جهان بوده و به احتمال زیاد خیل عظیمی از کاربران در فضای مجازی از آنها بی خبرند: 1.

از سال 2013 میلادی تاکنون بالغ بر 14 میلیارد و 717 میلیون و 618 هزار و 286 سرقت اطلاعاتی در سراسر جهان به ثبت رسیده است.

2.

در ژانویه سال 2015 میلادی یک هکر روسی تحت عنوان peace به بالغ بر 117 میلیون آدرس پست الکترونیک و گذرواژه کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین دسترسی پیدا کرد.

3.

در سال 2016 میلادی، موسسات تحقیقاتی و آماری فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کردند که 45.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی درباره معروف ترین سرقت های اطلاعاتی جهان

حقایقی درباره معروف ترین سرقت های اطلاعاتی جهان