مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 23:282019-09-14اقتصادي

عرضه لوازم التحریر 15 درصد ارزان تر از بازار


رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی با بیان این که از امروز دو نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت و حکیمیه تهران آغاز به کار می کند، - گفت: در این نمایشگاه ها لوازم التحریر حداقل 10 تا 15 درصد ارزان تر از قیمت های بازار عرضه می شود.

موسی فرزانیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برپایی نمایشگاه پاییزه اظهار کرد: از امروز (یکشنبه) دو نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت و حکیمیه تهران برپا می شود و این در حالی است که طبق برنامه ریزی ها چهار نمایشگاه باید در سطح شهر تهران برگزار می شد، اما به دلیل عدم استقبال تنها دو نمایشگاه برگزار می شود.

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی یادآور شد: در این دو نمایشگاه در پی افزایش قابل توجه قیمت کاغذ که تاثیر مستقیمی بر قیمت دفتر مشق داشت، عرضه مستقیم دفتر با نرخ دولتی انجام خواهد شد.

فرزانیان ادامه داد: قیمت دفترهای دولتی از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین شده و نظارت قابل توجهی بر توزیع این اقلام وجود خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دیگر اقلام لوازم التحریر در این نمایشگاه قیمت گذاری صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: نظارت دقیقی در زمینه قیمت گذاری و عرضه کالا صورت خواهد گرفت و قیمت های تعیین شده حداقل 10 تا 15 درصد ارزان تر از قیمت های بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه لوازم التحریر 15 درصد ارزان تر از بازار

عرضه لوازم التحریر 15 درصد ارزان تر از بازار