مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 15:082019-09-14دانش

بهره برداری از 4 پروژه جدید در دانشگاه علامه با حضور وزیر علوم


همزمان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی، 4 پروژه جدید در این دانشگاه به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، فردا یکشنبه 24 شهریورماه با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، 4 پروژه جدید سخت افزاری و نرم افزاری در پردیسس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح خواهد شد.

این پروژه ها شامل ساختمان دانشکده الهیات و معارف اسلامی، آزمایشگاه علوم شناختی و پژوهشهای بینارشته ای علوم زیستی در حوزه های علوم انسانی، ساختمان شماره دو مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و سامانه پژوهشی به پژوه است.

با افتتاح این پروژه ها که در محل پردیس دهکده المپیک دانشگاه قرار دارند، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دارای ساختنمانی مستقل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، دومین مرکز رشد و نوآوری دانشگاه، آزمایشگاه علوم شناختی به عنوان نخستین واحد پژوهش های علوم زیستی بین رشته ای در حوزه های علوم انسانی و نیز رونمایی از سامانه پژوهشی به پژوه که از طریق آن نشر الکترونیکی انواع منابع اطلاعاتی و خدمات کتابخانه های دانشگاهی و نیز مدیریت منابع اطلاعاتی امکان پذیر خواهد بود، به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 پروژه جدید در دانشگاه علامه با حضور وزیر علوم

بهره برداری از 4 پروژه جدید در دانشگاه علامه با حضور وزیر علوم