مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-14فرهنگي

آمار فروش تکان دهنده سینماها در روزی برای «سینما»


فروش سینماها در روزی که به بهانه روز ملی سینما بلیت فیلم ها نیم بها بود، آماری تاسف برانگیز را برای سینمای کشور ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آمار اعلام شده در سامانه فروش ایران، سینماهای کشور در روز جمعه 22 شهریورماه که پس از چند روز تعطیلی دوباره باز شده بودند و بلیت هایشان هم بخاطر روز ملی سینما نیم بها بود با افت فروش محسوسی روبرو بودند که البته این افت فروش فقط مخصوص همین یک روز نبوده ولی به نظر می رسد بلیت نیم بها باید تماشاگر بیشتری را به سینماها می کشاند که نبود تبلیغات خوب هم به این اتفاق دامن زد.

براین اساس آمار روز گذشته تعدادی از فیلم ها و میزان مخاطب و فروش آن ها فکری عاجل را از سوی سینماگران و مدیران سینمایی برای بهبود این وضعیت می طلبد.

نکته جالب توجه در آمار فروش روز جمعه این است که بسیاری از این فیلم ها بازیگران مطرح و چهره ای دارند که در هر برنامه و رویدادی که باشند مخاطبان زیادی برای عکس و امضای یادگاری گرفتن از آن ها جمع می شوند ولی حضورشان در فروش فیلم ها یا کشاندن تماشاگر به سینما تاثیر چندانی ندارد.

در بین این فیلم ها میزان فروش تنها فیلم دفاع مقدسی روی پرده یعنی صدای منو می شنوید؟ قابل تامل تر است که در روز تعطیل با بلیت نیم بها، فقط پنج نفر تماشاگر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فروش تکان دهنده سینماها در روزی برای «سینما»

آمار فروش تکان دهنده سینماها در روزی برای «سینما»