مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 09:282019-09-14اقتصادي

تفاوت سواحل مازندران با سواحل کشورهای دیگر چیست؟


یکی از منابع غنی طبیعی که از گذشته در سراسر جهان مورد توجه فعالان اقتصادی اعم از فعالان بخش گردشگری بوده، سواحل است.

گردشگری ساحلی یکی از قدیمی ترین شکل های گذران اوقات فراغت مردم به شمار می رود و سالانه، - با توسعه امکانات و خدمات، به تعداد گردشگران ساحلی افزوده می شود.

رشد چشمگیر گردشگری ساحلی و وجود فعالیت های اقتصادی بهره مند با به کارگیری رویکردی همه جانبه در مدیریت گردشگری ساحلی امری ضروری است و رﺷﺪ ﺳﺮﻳﻊ آن باعث شده تا ﻣﺤﻴﻂ ﺳﺎﺣلی ﻓﺸﺎر ﺑﻴﺸﺘﺮی را برای تحول این صنعت، ﺗﺤﻤﻞ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنان، در حال حاضر بیشتر امکاناتی که برای جذب گردشگر در سواحل این استان وجود دارد، سنتی است که علل مختلفی از جمله آزاد نبودن سواحل و ساخت و سازهای بی رویه، امکان سرمایه گذاری بیشتر را نمی دهد.

اینگونه تفاوت ها در سواحل دریای مازندران با سواحل دیگر کشورها گردشگر را مجاب نمی کند تا از صنعت گردشگری در این منطقه به درستی استفاده کرده و سودآوری برای استان داشته باشد.

امکان سرمایه گذاری در بخش گردشگری ساحل در مازندران وجود ندارد مهدی رمضان زاده رییس کار گروه تخصصی گردشگری و صنایع دستی اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران در گفت و گو با ایسنا، درباره تفاوت سواحل مازندران با سواحل کشورهای دیگر و اینکه چرا در سواحل این استان جاذبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت سواحل مازندران با سواحل کشورهای دیگر چیست؟

تفاوت سواحل مازندران با سواحل کشورهای دیگر چیست؟