مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-13پزشكي

افراد «منفی نگر» را بهتر بشناسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه قنبری روان پزشک و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره ویژگی افراد منفی نگر ، اظهار داشت: - روان پزشک و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آدم هایی که منفی نگر هستند فقط تفسیر های منفی را از یک رویداد برداشت می کنند و هر اتفاقی که می افتد را به خودشان نسبت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه قنبری روان پزشک و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره ویژگی افراد منفی نگر ، اظهار داشت: موضوعی در درمان های شناختی رفتاری با عنوان فکر اتوماتیک منفی داریم؛ برای نمونه هنگامی که ما سوار تاکسی می شویم و راننده کرایه بیشتری از ما می گیرد، وقتی از ماشین پیاده می شویم می توانیم از این عمل راننده چند تفسیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: اول اینکه راننده کرایه مسیر را درست نمی دانسته است؛ دوم اینکه از همه افراد کرایه اضافی می گرفته و دیگر اینکه بگوییم به دلیل اینکه من یک فرد بدبختی هستیم، هرکس که به من می رسد از من سوءاستفاده می کند و این به خاطر بی عرضگی و بدبختی من است .

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران در توضیح این برداشت های متفاوت، بیان داشت: فرد تفسیر های مختلفی از این موضوع می تواند داشته باشد؛ آدم هایی که منفی نگر هستند فقط تفسیر های منفی را برداشت می کنند؛ هر اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد «منفی نگر» را بهتر بشناسید

افراد «منفی نگر» را بهتر بشناسید