مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 17:382019-09-12سياسي

آماده باش دستگاه های کرمانشاه برای میزبانی زوار اربعین


مسئول قرارگاه ستاد اربعین استان کرمانشاه در مرز خسروی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها در بحث آمادگی خدمات رسانی به زوار اربعین گفت: نهایتا تا 10 مهر باید همه کارها انجام شده و دستگاه ها آمادگی کامل برای میزبانی زوار را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، جعفر همتی در جلسه امروز (21 شهریور) ستاد اربعین استان با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، از راه اندازی قرارگاه اربعین در این مرز خبر داد و افزود: هر یک از دستگاه ها باید تا دوشنبه هفته آینده (25 شهریور) معاون یا نماینده خود را برای استقرار در این قرارگاه معرفی کنند.

وی افزود: نماینده معرفی شده باید اختیار تام داشته باشد تا مشکلات احتمالی هرچه سریع تر در مرز مرتفع شود.

وی با انتقاد از عملکرد استان های معین در بحث اقدامات صورت گرفته در مرز خسروی گفت: متاسفانه استان های معین مرز خسروی تنها حدود 30 درصد از تعهدات شان را عملی کرده اند و 70 درصد دیگر باقی مانده است.

همتی از عدم حضور شهرداری منطقه 13 تهران نیز انتقاد کرد و افزود: سال گذشته ضعیف ترین شهرداری تهران را در بحث اربعین به استان دادند و این شهرداری از 15 مهر در استان مستقر شد، اما امسال هنوز خبری از شهرداری منطقه 13 نیست و با توجه به این که زمانی تا اربعین نداریم از استاندار کرمانشاه می خواهیم این مسئله را با جدیت پگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های کرمانشاه برای میزبانی زوار اربعین

آماده باش دستگاه های کرمانشاه برای میزبانی زوار اربعین