مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 16:082019-09-12سياسي

میزبانی از 100 هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهید رستگار


مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام 48 هزار زائر تا پایان فروردین ماه به سرزمین نور خبر داد.

- مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام 48 هزار زائر تا پایان فروردین ماه به سرزمین نور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محسن زرگر با اعلام این خبر توضیح داد:در بازه زمانی نوروز 18 هزار نفر نفر به یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کردیم که هم خدمات اسکان و هم تغذیه زائران را بر عده داشتیم.

وی با اشاره به تغییر نام اردوگاه شهید کلهر به شهید رستگار، افزود: دو هزار و 900 دانشجو از تهران و 8000 نفر از سایر استان ها و قریب 13 هزار دانش آموز از تهران و به همین تعداد از سایر استان ها را در اردوگاه شهید رستگار خوزستان میزبانی کردیم.

سرهنگ زرگر خاطرنشان کرد: افتتاحیه اعزام کاروان های راهیان نور استان تهران از 12 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهدا(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان این لشکر برگزار شد.

همچنین صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور خوزستان بوده است.

وی اعلام کرد: تا پایان سال 50 هزار زائر در قالب اعزام های متمرکز و به همین تعداد هم در قالب کاروان های غیر متمرکز در اردوگاه شهید رستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از 100 هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهید رستگار

میزبانی از 100 هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهید رستگار