مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 09:532019-09-12سياسي

واکنش نماینده مردم قلعه گنج در مجلس به نامه 3 خواهر روستایی به رییس جمهور


نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآنکه مناطق زیادی در جنوب استان کرمان وجود دارد که راه ارتباطی، - برق و آب ندارند، اظهار کرد: روستاهای زیادی که جمعیت آنها به میزان استانداردهای کشوری برای اختصاص دادن امکانات نیست، در جنوب استان کرمان وجود دارد و بیشتر این روستاها در شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج هستند.

دکتر احمد حمزه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص ماجرای نامه سه خواهر قلعه گنجی به رییس جمهور گفت: این خواهران از اهالی روستای چاه پولاد از توابع منطقه توریج شهرستان قلعه گنج هستند.

وی ادامه داد: در این روستا چند خانوار زندگی می کنند که متاسفانه از همه امکانات زندگی محروم هستند و شغل اغلب آنها گله داری و دامداری است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآنکه این روستا از نعمت آب، برق و جاده محروم است، تصریح کرد: جمعیت این روستا براساس استانداردهای کشوری در حدی نیست که دولت بتواند برای آنها این امکانات را در نظر بگیرد به طور مثال برای برق دار کرمان منطقه باید جمعیت بالای 20 خانوار و احداث جاده باید بالای 50 خانوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده مردم قلعه گنج در مجلس به نامه 3 خواهر روستایی به رییس جمهور

واکنش نماینده مردم قلعه گنج در مجلس به نامه 3 خواهر روستایی به رییس جمهور