مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 20:582019-09-11بين الملل

بولتون اولین قربانی انتخابات 2020


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روی کارآمدن ترامپ با زمینه رادیکال سخنرانی ها، مواضع انتخاباتی و بعد شخصیتی نوید اتفاقات عجیب و مشی جنگ جویانه را می داد، - اما شاید مهم ترین علت تغییر رویکرد ترامپ را باید انتخابات 2020 آمریکا دانست، اخراج بولتون نمایشی برای تعییر رویکرد جنگ طلبانه آمریکا و فریب افکار عمومی پیش از انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روی کارآمدن ترامپ با زمینه رادیکال سخنرانی ها، مواضع انتخاباتی و بعد شخصیتی نوید اتفاقات عجیب و مشی جنگ جویانه را می داد، ترامپی که در ابتدا با پاره کردن برجام و اظهاراتش در مورد کره شمالی نشان داد عزمش را جزم کرده تا نظم مورد نظر خود را بر دنیا تحمیل کند.

نظمی جدید بر مبنای قلدری، تطمیع و تهدید مخالفین با ابزاری به نام تحریم همه جانبه یا همان فشار حداکثری؛ ساکنین جدید کاخ سفید با دعوت از یک مهره ی افراطی دیگر به نام جان بولتون صریحا برای امنیت جهان خط و نشان کشیدند.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی جنگ طلب ایالات متحده از جنگ با ایران حمایت کرد، خواستار مداخله نظامی در ونزوئلا بود، مخالف صلح با طالبان ، کره شمالی و روسیه بود و به عنوان یک جنگ افروز در کاخ سفید کار می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون اولین قربانی انتخابات 2020

بولتون اولین قربانی انتخابات 2020