مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 17:132019-09-11سياسي

تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی تاکید کرد: تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، - عزل و نصب های درون هیئت حاکمه امریکا،تاثیری بر ادراک ایران ندارد نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی تاکید کرد: تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی تاکید کرد: تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد.

متن یادداشت شمخانی به شرح زیر است:خصومت تاریخی و ریشه دار دولت ایالات متحده آمریکا با ملت ایران، فراتر از نقش آفرینی چند مقام رسمی است.

آمد و رفت مقامات و حضور آن ها در جایگاه های مختلف در کاخ سفید، تغییری در ادراک جمهوری اسلامی نسبت به ریشه هاو ماهیت اقدامات و سیاست های ایالات متحده ایجاد نمی کند، کما این که هر دو دولت ظاهراً متفاوتِ اوباما و ترامپ، سیاست یکسان تحریم ملت ایران را دنبال کردند.

جان بولتون حقوق بگیر و کارگزار سرسپرده منافقین در کاخ سفید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد

تغییرات شکلی در هیئت حاکمه آمریکا، تاثیری بر ادراک ایران ندارد