مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-11بين الملل

حوثی ها ثابت کردند عربستان سعودی «ببر کاغذی» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گزارش داد حوثی ها ثابت کردند که سعودی، ببر کاغذی است و این همان دلیل سردرگمی محمد بن سلمان، - مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اشاره به عملیات های پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه مواضعی در عربستان سعودی گزارش داد، حوثی ها ثابت کردند عربستان سعودی ببر کاغذی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گزارش داد حوثی ها ثابت کردند که سعودی، ببر کاغذی است و این همان دلیل سردرگمی محمد بن سلمان، ولی عهد این کشور است .

در پژوهشی که این مرکز سه شنبه (دیروز) منتشر کرده، آمده است: ادامه هدف قرار دادن عمق سعودی با موشک و پهپاد به دست نیرو های صنعا (ارتش و کمیته های مردمی یمن) دلیل بر این دارد که خطرات علیه امنیت سعودی و ثبات آن رو به افزایش است.

این مرکز صهیونیستی افزود؛ سعودی دیگر اهرم های فشار زیادی ندارد تا بتواند از آن ها در مقابله با انصارالله استفاده کند و به همین دلیل تلاش می کند از بالای پله پایین بیاید و ممکن است برای آغاز مذاکرات با حوثی ها از خود انعطاف نشان دهد .

مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اختلافات اماراتی-سعودی در یمن ابراز نگرانی کرد و افزود: این موضوع تهدیدی برای منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوثی ها ثابت کردند عربستان سعودی «ببر کاغذی» است

حوثی ها ثابت کردند عربستان سعودی «ببر کاغذی» است